tisdag 15 september 2009

IKEA dag - onsdag 9 september

Det har gått några dagar med en massa blandat men mest jobb jobb jobb... Det var i alla fall kul att börja jobba igen.
Rebecha och Louise kom hem över en natt när de ändå passerade Örebro mellan onsdag och torsdag för att fara vidare ner till Kristianstad där JSM skulle gå av stapeln.

De ville absolut ut till Marieberg och shoppa och det passade ypperligt bra eftersom Annichen och Ella ville dit ut och fika på IKEA.
Jag skulle på synkontroll dierkt dom hade landat på station så jag lämnade bara över bilnycklarna till Rebecha och sen gick jag upp på stan så hon fick köra hem alla saker och sen fick dom komma och hämta mig när dom var klara.
Så smidigt det går nu när hon kan ta bilen själv och jag slipper köra.

Här har i alla fall Ella hittat rutschkanan inne på IKEA. Den var rolig mer än en gång...

Frammme vid fikabordet så skulle lilla damen naturligtvis ha sin chokladboll och trots att hon hade egen smoothie så skulle hon dricka ur mammas cola glas.

Då kan man få en sån här min. Det bubblar i både mun, näsa hals och ögon. Men det är gott i alla fall.

Här har vi kommit så långt så vi hittat en plats där man kan stampa och hoppa. Hoppa har hon precis lärt sig och det är riktigt kul.

Äpplena höll så det blev inte äppelmos. Mormor, alltså skribenten var lite trött idag så det blev ingen lång dag på Marieberg. Vi hämtade upp de shoppande tjejerna och sen for vi hem för att slänga oss i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar