torsdag 17 september 2009

Fredag 11 sep och lördag 12 sep, Norasjön Runt

Jag är nog för bortskämd. min kärlek cyklade till mig idag så vi får en helg tillsammans igen. Underbart!!!! Tack för att du skämmer bort mig så enormt. Ska försöka ge tillbaka lite till dig också.

Ovanför min dörr hemma finns denna målning. Har nog inte riktigt reflekterat över det tidigare. Såg det när vi skulle gå ut och äta en bit mat på fredags kvällen när jag hade kommit hem från jobbet och fått på mig lite andra kläder.

Är ni förvånade över att det blev vårt favvo ställe Rosalis ? Pasta med svampsås... Mums

Ni ser själva hur gott det ser ut, inte bara ser ut, det var mums mums... Bacon var det också med.

Jag bara njuter av sällskap och mat och är trött men lycklig. Vill hem till sängen och kolla Twin Peaks, kanske 2 avsnitt....

Lite romantiskt är det också med tända ljus och vacker Italiensk musik i bakgrunden. Det är riktig helgstämning det.

Lördag morgon drar vi till Nora där jag ska vara med och hjälpa till på Norasjön Runt.
http://www.ifknora.com/NSR/NSR_sida1.htm

Här är vilda gänget som bara sitter och latar sig i tältet för efteranmälningar. Men jag kan berätta att det blev fullt ös mellan 13 och 13.30
Pia, Kenneth och blogg ägaren... Äter som vanligt.. Tack för den goda räkmackan.

Här ute i Born ställde vi oss sen för att fotografera alla löpare.

Vi är så fina i västar och syns gör vi

Bäst att sitta en stund innan alla är på ingång

Här kommer nummer 1 löpandes så lätt uppför backen. Han blev även segrare.

Nummer 2 och 3

Innan hemgång så träffade vi på vår gamla grannhund Lisa

Joachim var även där med sin lilla gulliga vovve.

Väl hemma sen så var vi självklart hungriga och det fick bli Pacos den här kvällen. Vet ni vad det blev sen ? Jo sängen och Twin Peaks igen...
Får ej störas skylten hängdes ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar