tisdag 8 april 2014

Mellan Catania och snart på väg till Mallis

Fick denna underbara bukett med tulpaner av fina Karin som tack för hjälpen på Vasaloppet. Så vackert och absolut inte  nödvändigt. Det gör jag mer än gärna om vid behov. Alltid kul att umgås och ha kul tillsammans och få göra lite nytta.
Tack Karin!



Samtidigt som jag fick blommorna fick jag även en chokladask förärad från Rûdiger då vi klarat av tjejvasan. Tack Rüdiger du vet nästa år blir det tuffare tag och mera smärtsamt för min del då HELA Vasaloppet står på spel.

Lite jobb ska man ju hinna med mellan varven också. Magnus och jag var på ett kundbesök hos Danderyd ute vid slottet och där är det alltid så vackert.











Vi passerade Solna kyrka på vägen. Första gången jag gick där faktiskt.

Det blev en rejäl tur med blåsor under fötterna men riktigt skönt.

Jomen vädret kan växla väldigt fort från den ena dagen till den andra.


Lite mys och gott på månadsmötet på jobbet då vi kunde fira att vi lanserat över 100 kunder till nya tjänsten Zero. Bra jobbat alla ComAroudare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar