tisdag 8 april 2014

Lite sista fix innan Mallorcaresan

En dag till ortopeden ute vid Globen och man passerar denna skylt vid T-banan Gullmarsplan. Glädjande besked att jag ska få en operation av min fot/hälsena så jag kan börja träna ordentligt med löpning igen. Operation den 7 maj. 

Så fina kylskåpsmagneter jag fick med från Ella när jag var där. 

Nu är det nog vår då blommorna börjar visa sig och solen skiner på morgonen. 


Jag har fått en matchande fin kapsyl på min cykel så den passar färgerna. 

29 mars så cyklar vi ut till Brunnsvikens trädgård och möter upp Jocke och Karin för en fika. Racern är nedplockad och det blir crossen istället. Första ute cyklingen för i år. Kändes lite konstigt men underbart.



  







Ari, Karin och Jocke myser i solen.

Farväl Sverige i morgon åker vi till Mallorca Alcudia för att cykla och vi återvänder den 17 april igen, kanske........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar