lördag 19 april 2014

Dag 14 Can Picafort 29 km

Det fick bli en lugnare dag för mig idag igen då min nacke och mitt knä känns av lite för mycket för att det ska vara trevligt. Efter Pia och Uffes tips om att Can Picafort var vackert nere vid stranden så tänkte jag att det var väl tusan om man inte skulle se hur det ser ut där efter 4 år här. Tyvärr är det en plats man annars bara cyklar igenom men jag tror nästan att det blir en av mina favoritplatser.
Cykelbana efter hela stranden och en tilltagen gångbana. Med andra ord det finns plats för alla här. 














 Kan mycket väl tänka mig att bo här i Can Picafort nästa år om man hittar ett bra billigt boende. Perfekt när man ska påbörja sin cykeltur och man behöver inte ta vassvägen varje gång man ska ut eller in.

  

Det blev gott med köttbullar sallad och pommes sen i köket hemma. 


Vi gick ut en tur på kvällen i solen och Ari fick följa med upp på muren och se utsikten. Lite svårt att titta rakt in i solen. 







Tack Pia och Uffe för tipset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar