lördag 5 maj 2012

Avslutning och Födelsedagsfirande på Lindbergs & Son

Jag blev medbjuden ut på mat på torsdagen efter jobbet på lite AfterWork eftersom det var sista kvällen vi alla jobbade tillsammans. Vi började på restaurang King Tan på Sveavägen men där blev vi besvikna så vi gick vidare. Helt plötsligt dök Ari upp utan förvarning... Mina underbara flickor hade bjudit in honom också utan min vetskap. Kram på er alla!

Vi gick till Monks Cafe istället och käkade lite där. Testade en helt ny sorts öl för min del. Westmalle som är lite mörk men ändå okey.


Olivia o Ari

Jag o mina fina tjejer som jag kommer att sakna. Veronica och Olivia.

Nachotallrik för min del o även för Veronica

Friterad korg till Olivia o Veronica

Pasta till Ari
Tack tjejer för överraskning och presenter o en underbar kväll.

På fredagen fortsatte överraskningarna. När jag skulle sluta vid lunch så hade Olivia o Alexander dukat upp till lätt lunch.

Blommor o avskedspresent från alla kollegor! Tack snälla ni!

Alexander o jag poserar

Även Olivia o jag

Mycket trevlig lunch blev det och hemskjutsad av Alexander med all min packning.



Tack alla inblandade för allt detta underbara. nu kommer jag att sakna er ännu mer!!!
Nu är tiden på Lindbergs & Son över för min del.
Några dagar ledigt sen börjar jag på Comaround för att jobba med support och utbildning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar