onsdag 18 april 2012

Några dagar i april

Vi tog en cykeltur till Kista galleria för att fixa lite saker och helt plötsligt hade jag fått en lite för tidig födelsedagspresent.
Riktigt riktigt vacker klocka! Tack hjärtat för denna. Men jag kanske var värd den också! :0)

Väl hemma så blev det en löprunda för min del och jag kunde inte låta bli att stanna till och fotografera dessa vackra färger och bevis för att det finns hopp om en kommande vår!



Dagens löprunda!





Vi tog sen T-banan in till Gamla Stan för att utnyttja Aris julklapp med mat på Järnorgspumpen.
Vi hittade lite annorlunda ölsorter här.

Vi började med kanongoda skagentoast.

Vacker garnering med citronen.

Jag tog ankbröst som jag var väldigt nöjd med.

Ari tog Fiskgryta och var mindre nöjd tyvärr.

Tisdagens lunch blev en ny njutning av goda Crepes på Östermalmskällaren. Testade den här gången den med kräftstjärtar. Mums!

Alexander och Veronica blev helt sålda.

Olivia verkar inte heller missnöjd direkt.



Avslutade kvälllen med en cykelrunda runt Täby innan mörkret föll på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar