måndag 7 maj 2012

29 april Liseberg med William

Äntligen var det dags att få komma iväg till Kaninerna på Liseberg. Gissa om lillkillen längtade. Vi lyckades tom åka spårvagn till rätt ställe. Vi kom 1 timme för tidigt så det blev lite tid över till att busa runt lite utanför.



Lite akrobatiska övningar utanför grindarna.



Oj här ska vi åka en miniberg o dalbana. Spännande var det men efteråt så: Farmor, det var liiiite läskigt.

Farfarsbilar var riktigt roligt och framförallt när man fick en av bilarna som det fanns en ratt i som gick att snurra på.


Lite vanlig gammaldags karusell med hästar var också trevligt!

Här är nog favoriten. Oj vad han var duktig på att köra! Här var vi flera gånger för att köra!

Hej farmor nu flyger jag!

Bäst att kolla hur högt upp jag ska!

Jomen här fick jag bevisa om jag hade orken att trampa eller ej. Inget trampande = inget flygande! Trampade på så vi höll oss uppe hela tiden. Vi bara njöt ordentligt.

Trumman fick han åka själv då det snurrade för mycket!!!


Vi tog en paus för att äta lite glass. Mums

Dessa båtar testade vi men efter det åkte inte jag något mer som gick runt. Hua så åksjuk jag blev! Jag är nog inte rätt person att ha med på ett nöjesfält där man ska åka karusell.



Kaninracet i små fina båtar på vatten. Mysigt!




Oj vad trött denna kille var när vi skulle åka hem efter 5 timmar. Vi hann inte mer än sätta oss på spårvagnen förrän grabben sov. Jättehungriga var vi så vi slank in på Subway för en macka, dricka o en liten chipspåse.

Så här såg Williams nya rum ut när allt var möblerat och innan jag skulle åka vidare upp mot Nora på måndagen 30 april.
Tack Joachim, Mickis o William för att ni stod ut med mig i dagarna 3. Lycka till med er fina härliga nya lägenhet! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar