söndag 20 maj 2012

18 km promenad 19 maj

 Ari drog iväg tidigt för att cykla Mälaren runt med sina grabbar så jag blev ju själv att bestämma vad jag ville ta mig för under en fin och härlig första riktiga sommardag. Jag hade som plan att ta en promenad upp på stan till Norvelo på Vanadisplan för att prova ut en ny cykelhjälm eftersom jag tar ut en ny på försäkring och det blev en Limar Ultralight Svart - Gul denna gång. Den förra var samma märke men grå. Lätta härliga hjälmar. Rekommenderar jag verkligen!
Nu kommer den här hjälmen att passa perfekt till en svart och gul cykel. :)

Lite vackra bilder från vägen hem som gick via Karlbergs slott och Bällstaån.


På andra sidan ser vi nyaste delaen av Stadshagen.



Här stannade jag en stund och bara njöt av värmen och utsikten. Otroligt mycket folk överallt.



Här är olycksgatan. På vänster sida nästan uppe vid vita huset for jag i backen. Nu har de tom stängt av cykelbanan! Blev det stora hål i backen tro?? :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar