måndag 3 januari 2011

Lite blandad kompott från dec

Vacker julstämning började vi med på julbordet i Örebro på Sommarro som jag återigen rekommenderar inför nästa års julbordsätande.

Lite samtal med kyparen innan alla gäster började droppa in och vi fick lite historia.

Tornen i London som är så ståtliga

Testade ngt liknande i Stockholm men de kom inte ens i närheten av denna goda kaffedryck på vit choklad.

2 blöta skor som hittat sitt sällskap. Jag vet i alla fall nu varför jag har varit så blöt om fötterna. Jag kunde trä ut 3 fingrar mellan sula och skinn. Dom finns inte längre!

Vet inte riktigt om jag ska tycka att den här bilden är positiv eller om den är nagativ. Härlig är den i alla fall.
Är det så här folk anser om mig? Trubbel på väg????

Här är beviset för att det faktiskt snöade lite under Londonresan men snön gick lika fort bort som den kom.

Drottningen framför palatset!

Tog säkert några timmar att bygga detta flaskskepp.
Ska börja fila på året som gått 2010 snart.
SEN ska vi bara gå vidare framåt på ett nytt år 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar