torsdag 27 januari 2011

Från Säffle till Örebro

Jaha så blev det stopp i Örebro en natt för att se vad som kan göras på Svetshuset i Örebro under morgondagen. Hämta nya glasögon och linser innan hemfärd och sen ta med Johan i bilen för att han ska få uppleva en helg i Sthlm under vintern.
Blev så otroligt sugen på Sushi så det blev ett besök på East West innan jag checkade in på Hotellet Scandic Grand city.

Härligt rum och läcker tavla. DEN skulle jag vilja ha hemma också.....

Ska nog snart slå mig ner i en av dessa och se hur sköna de är eller om de bara ser sköna ut. Det kommer att bli en tidig kväll för natten som gått gav inte många timmars sömn.
En härlig uppfriskande dag i Säffle var det och jag är säker på att jag kommer att återvända dit vid tillfälle. Kanske via cykeltur?
Ha en skön kväll alla och i morgon är det F R E D A G !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar