torsdag 3 mars 2016

24 februari jobb i Ludvika sen direkt upp till Älvdalen och förberedelse för tjejvasan.

Några STORA bars nedpackade i väskan av Ari för att vi ska orka hela sträckan. 

Nu framme i Älvdalen efter att ha träffat tjejerna Mia och Annika på Ludvika kommun. Det var iskallt inne men det var bara att springa runt och höja värmen på alla element.

Hann in till Team Sportia Barkarby för att hämta ut lite saker innan jag åkte. Här lite kläder. Strumpor, en underbar Hood tröja, T-shirt, badmössa och en vanlig mössa samt vatten flaska och dryck.

Massor av Gel och lite energidryck. 

Allt det här hade jag med mig själv. 

Ja inte ska vi svälta någon av oss. 

Eftersom det fortfarande var kallt på kvällen så tog jag ut en del madrasser och täcken och lade mig på golvet i köket till dess att det var varmare på övervåningen.
Sov bättre här på golvet än vad jag gjort på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar