onsdag 2 september 2015

3 juli Öppen älv 3000 meter

Wow ska det verkligen bli av att JAG ska simma 3000 meter i Vansbro? 

Pia, Jessica och jag hämtar upp Ingela vid ICA för att fara till Vansbro. 

 Here we go!
Vi hittar en plats där vi dukar upp lite mat och dryck inne på en industrigård bredvid bilen efter att vi har varit inne på mässområdet. 

Ja, det här var nog den enda bilden som hann tas innan helvetet bröt ut och skratt attackerna avlöste varandra. Kan inte annat än skratta så jag gråter av att bara titta på bilderna som kommer under här. Räcker att tänka på synen så brakar det loss.
Vi bjuder på oss själva och vi har alltid kul på våra träffar. Kalla det nerver eller vad ni vill men jag hoppas att ni kan känna fnisset inom er och se den äkta glädjen.





FÖRRA ÅRETS BILD

FÖRRA ÅRETS BILD

Nu har vi kommit så långt så vi drar på oss extraskinnet vilket inte heller är så simpelt och lätt.


Tur att vi inte är de enda strandade varelserna på den här platsen. Alla lider lika mycket av värmen som stiger innanför dräkten. Med eller utan dräkt det är det som är frågan helt enkelt. 



  
  

Nu har starten gått och vi är i vattnet någonstans. 


  

Här har nu Ingela gått i mål en bra stund före Pia och mig. BRA jobbat Ingela. 

 GRATTIS
Här stapplar Pia och jag upp ur vattnet.

 Så duktiga vi är. Grattis till oss alla 3.



Det blev en myskväll på uteplatsen. Trött men nöjd och stolt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar