tisdag 1 september 2015

25 - 31 maj lite blandad aktivitet

Ja ja ja kommentarer behövs egentligen inte. Ibland behöver man hjälp på traven med att fixa till håret. 





2 små söta troll sover över hos mormor och trivs så gott. 

Tänk vilka underbara vänner man har. Jag har hela tiden letat efter ett riktigt cykel linne och titta vad Pia och Uffe kom med! Tack tack tack..... Passar perfekt och det kommer att bli suveränt att använda under sommarfina varma härliga turer. 


Fint armband som Ella gjorde. 

Fina goa armband på Mors Dag. Så fina så fina. 

Fint halsband fick jag också. 

En underbar ljuslykta att kunna ha ute på kvällarna. 

Pia och Uffe hade också hittat en perfekt vattenflaska till mig som man kan suga upp vätskan från då jag har problem och ont i mina händer och fingrar framför allt. Så tacksam för att ha förmånen att umgås med fina vänner och familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar