fredag 28 oktober 2011

Promenad vid Ängsjö

Nu har jag inte bloggat på några dagar så det känns som om det finns massor att skriva om men ibland kan man inte skriva allt i ord. Bilder kan däremot säga en hel del.
Har i alla fall fortsatt mina äventyr på att testa olika motionsspår inför vintern. Den här gången blev det i alla fall Ängsjö fritidsområde.
Ska även meddela att jag hittat mina rullskidor så nu kan jag ta rullskidturer och blanda upp träningen med. Se upp!!


Här kommer bilderna från Ängsjö fritidsområde i vackra höstfärger!Länk





En väldigt nyfiken ensam svan. Lite för närgången för mitt tycke och smak då halsen blev väldigt låååång när jag böjde mig ner för att fotografera.



En väldigt vacker skön höstbild i underbara färger!
När jag ser dessa färger skulle jag inte vilja byta bort svenska naturen för ett ögonblick!

Min topplista när det gäller motionsanläggningar hitintills i Stockholm

1. Tullinge - Lida
2. Järfälla - Ängsjö
3. Hässelby - Grimsta
4. Lidingö - Grönsta
5. Sundbyberg - Ursvik



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar