söndag 16 oktober 2011

Lida Motionsanläggning och lite barnbilder

Igår en tjejkväll hemma hos Åsa med god mat och goa människor från alla håll. Karin med väninna, Sami med väninna, Annika, Lena, Anita, Rosie med väninna, Lenore och en väninna till Åsa.
Idag blev det en lång fin promenad med Åsa ute vid Lida fritidsområde. Vi hittade dit med GPS hjälp men trots den körde vi runt i Sthlm o hamnade där vi började i princip då vi satt o pratade o jag missade en avtagsväg. Men trevligt hade vi i alla fall. Till slut kom vi ut till Tullingeområdet och jublade i bilen då det stod TULLINGE på en skylt!

Hit kommer jag definitivt att åka fler gånger och framför allt i vinter och bränna loss på skidorna. Underbara spårslingor och många att välja på! Vi tog 7.6 km rundan och konstigt att vi inte gick vilse efter allt babblande!
Tack Björn för det här tipset! Det ligger på topplistan hitintills av spåranläggningar!
Underbart underbart! Synd att det ligger så långt borta bara men vad gör väl det en helg när man har all tid i världen till att hitta på något kul!



Grafik på spåret vi gick!

Här är själva anläggningen. Det finns små stugor att hyra och grillplats. Mullestigar och lite utegym! Rekommenderar detta till alla! Fanns tom MTB bana här med uppmärkta spår!
Tack Åsa för en fin promenad och härligt uppmuntrande samtal med skratt och tårar! Nu orkar jag nog med en veckas arbete igen med all den energi jag fick!

Ord att tänka på!


Måste bara dela med mig av bilder på de små godingarna jag fått på mobil och web.

William och Timothy, kusinerna busar.

Syskonlek en höstdag i sandlådan.

Lövängel! Ella poserar som ängel!

Höstkrattande små barn.

Med löv kan man göra många saker. De är mjuka de har färger och man vill pyssla!

Rambo undrar vad som står på!

Rockande tjej!

Liten bilförare!

Såpbubblor. Syskonkärlek tills någon hällde ut allt.
Bilderna över är fotograferat av Annichen.

Kusinerna William och Wiktor busar i parken.

Wiktor ser fundersam ut!

Undrar hur högt det är ser det ut som om William tänker.

Tittut!


Oj undrar om jag börjar bli lite yr i skallen!
Fotograf till bilderna på killarna ovan är Linda Pettersson.

Avslutningsord för denna helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar