söndag 30 oktober 2011

Något att tänka på

När man upplever härliga fina underbara människor i sin närhet så får man energi att tänka positiva saker. Man blir mer än glad i sitt hjärta och sinne och då spelar inte väder och vind så stor betydelse tex.
Jag har haft turen att få umgås och träffa massor av fina människor i helgen varav många jag inte sett på många många år.
Tack ni alla som gett mig denna underbara helg!
Min härliga familj med Annichen o Thompa som låter oss sova hos dom när vi är här i Bergslagen och mysiga sköna Ella o Timothy o katten Rambo.
Joachim och fina William som fixar o hjälper mig med bilen. Tack hjärtat att du cyklade 20 mil för att vi skulle få lite tid tillsammans denna helg.
Varma kramar även till: Pia, Susanne, Jeanette, Rebecka, Emma, Eva, Elisabeth som jag fick träffa igår och kramas med efter lång tid.

Kan man annat än njuta av livet!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar