söndag 20 juni 2010

En arbetsvecka i Juni 2010

Fick en liten träff med de små busarna när det blev bilbyte hemma bla. Timothy har blivit så stor. Han bara växer o växer.

Ella skulle måla o rita. Det är det bästa som finns.

Tog en cykel tur i torsdags när solen sken o visade sig från sin vackra sida. Visste inte direkt från början vart jag skulle bege mig men mot Kumla började i alla fall färden. Kände vart vindarna blåste och vek av vid rondellen mot Täby.

Det var inte längesedan jag var i denna kyrka. Sara o Jonathan gifte sig här i Täby kyrka. Nu var det varmare och jag hann se hur det såg ut runt omkring. Vackert var det.


Denna bro var sagolikt vacker

18 juni hade vi en liten studentfest för Rebecha på hemmaplan. Den här konstiga figuren flög runt i taket hemma. Undrar vem som höll i snöret........

Oj kolla vem som fanns här. William höll så glatt i sitt snöre och var så lycklig!

O här flög Hallo Kitty också runt.... kan det vara........

Ella som håller i det här snöret tro? Jajamensan så var det allt! Fin klädd med klänning som moster hade på sig när hon var lika liten! Om inte jag minns fel så är det nog Anna S som sytt denna. Tack tack!

Timothy är precis på väg och ska sova och ligger och tittar så gott på pappa.
Tack alla för den här fina dagen! Alltid lika kul att träffas även om det blir för sällan.

Ari cyklade från Sthlm till Örebro i fredags och hem idag. Allt för att få träffa mig =)
Jag ska inte klaga!
Bugar vördnadsfullt och ödmjukt för alla som genomförde Vätternrundan under helgen. Alla som tog sig igenom detta lopp är vinnare. Alla har olika förutsättningar och mål. Man satsar och man tar sig fram. GRATTIS!

4 kommentarer:

  1. Thank you =)
    They are cute and cool kids!

    Of course I love them, they are grandmothers heart!
    <3
    Have a nice day!

    SvaraRadera
  2. Det är något visst med stenvalvsbroar, finns en invid Kinnekulle som jag alltid tänker att jag måste fota. Har inte blivit av än...

    Svampbob for the win!

    SvaraRadera
  3. Hmmmmm Undrar om jag ska hinna fotografera den innan dig =)

    SvaraRadera