lördag 13 december 2014

Äntligen flytt till huset i Born 1 november

Äntligen kom den dagen då jag skulle få flytta in i mitt drömhus i Born utanför Nora. Är så tacksam för att jag har fina underbara goa vänner som kunde hjälpa mig att flytta på ett enkelt och snabbt sätt. Pia, Uffe, Göran, Annichen, Renée och Matthias. Ni är guld värda. Hoppas kunna återgälda detta någon gång.


Vardagsrummet 

Kontorsrummet 


Köket 

 Badrummet

Sovrummet 

Så underbart med en kamin att elda i om det behövs 

Allrummet på övervåningen 

 Barn/Gästrummet

Trött men nöjd och glad 

Oj jag fick in några monster i bilen på kvällen som absolut ville ha skjuts. Lite läskiga var dom allt då jag INTE var säker på om det var de här två jag skulle hämta upp vid ICA. 


Köket 

Ja det hinner hända lite grann i alla fall och jag måste ju få ordning på sängen om jag ska kunna sova inatt. 

Det blir nog bra det här i slutänden när jag fått fundera på hur jag vill ha det. Njuter av mitt eget hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar