lördag 13 december 2014

23-24 november Timothy 5 år Hurra hurra hurra

Ska jag ha varmt i vinter så måste jag nog börja plocka av den här vagnen så jag får in veden i vedboden. Det är som alla säger att veden värmer många ggr om. Bra träning blir det i alla fall. 

Förbereda så det finns på trappen under tiden jag kommer att vara borta nu den närmaste tiden så eldaren och hustomten slipper bära in från vedboden. 

Jag har fått upp mitt knivställ och det behövdes då lådan inte räckte till. 

Det blev födelsedagskalas senare på kvällen då lillemannen Timothy fyller 5 år på tisdag. Hurra hurra hurra. 


En dinosaurie tårta hade pappa bakat.


Fick finbesök senare på kvällen av fina Ingela en kortis som överlämnade dessa fina dörrdekorationer. Gulliga Ingela, TACK!


Godmorgon. I nattlinne och förkläde så var det dags att starta jobbet. 

Skönt att ha hunnit förbereda all mat som Taco gratäng....

Lammfilegryta.... 

Äppelpaj. 

Hämtade lillkillen på hans födelsedag och vi åkte till Stor & Liten i Marieberg för att handla det han hade en stor peng till. Lite mat på McDonalds behövdes. 

Svärd och sköld döljer sig i påsen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar