onsdag 1 oktober 2014

Morgonpromenad 30 september

Nu ska här börja tränas så smått igen. Vi börjar med överdelen av kroppen som behöver få lite styrka. På med hörlurar och ut på en svinkall altan och köra lite gummiband och stakträning. 


Passade på att ta en promenad direkt efteråt och började fundera vad jag höll på med då jag kommit en bit. På med jackan och en keps, det var väl okej MEN jag glömde att jag bara hade kortbyxor på mig så gissa om jag höll på att frysa ben och fötter av  mig. Det var bara att knalla på och hålla god min i den 0 gradiga luften. 




Frosten hade visat sig under natten i alla fall. Nu börjar det bli farligt ute på vägarna. 





Gyttorps station ligger så vackert i solen. 



Hann ner till Lågprismagasinet och hittade en vacker cykelkruka som jag bara var tvungen att ha. Den blir fin sen på trappen vid nästa boende. Mysigt! 

Ja nog finns det solglasögon så det räcker till här. Olika färger beroende på vilken hjälm jag tar och vilken idrott det handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar