söndag 12 oktober 2014

6 oktober Mot Vårgårda med omnejd

Så var det dags igen för det stora allvaret och några dagars resande med arbete. Innan det var dags för kollegan Magnus att hämta upp mig så tog jag en tur till Striberg vid korsningen för att ta lite fina höstbilder med de rätta färgerna men tyvärr så var inte solen framme och gav de rätta nyanserna. Men det blev skapliga färgsprakande bilder ändå. 





Parkerade bilen hos Annichen och åkte med Nordan mot Degerfors där vi skulle göra vårt första stopp. Hösten är riktigt vacker. 

Framme i Vårgårda så tog vi en kort liten runda över torget och hittade min favoritsysselsättning med cyklar på högsta platsen. 

Fotoutställning i montrar på torget med vackra vyer. 


Vackra Läckö slott som jag till slut tvingade med mig Magnus till att besöka när vi senare skulle till Lidköping. 

Vi hamnade på ett helt nyrenoverat hotell och det var fräscht och läckert. 


Testade en ny ölsort som var helt okey även om den var riktigt grumlig. Flaskan var vacker hur som helst, 

Testade även en Brooklyn öl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar