fredag 10 oktober 2014

4 oktober Annichen 30 år


Idag är det ingen vanlig dag utan det är min äldsta dotters 30 årsdag och även min lycka att ha fått äran att vara mamma i 30 år med både skratt och gråt, positiva saker och negativa saker.
Grattis grattis grattis min underbara dotter och tack för att du stått ut med mig som mamma under alla dessa år.
Nu är du själv mamma till 2 underbara trollungar. Grattis grattis ännu en gång min älskade dotter Annichen!

Började dagen med en kopp Espresso. Trevligt och gott innan det blev en morgonpromenad för att orka med dagens strapatser.

Dags att göra sig klar, åka in till Kjellbergs blomsteraffär och köpa en bukett värd en 30 åring med lite höstinspirerade färger.

Hon ser allt rätt bra ut trots sina 30 år eller hur???

Undrar varför hon gömmer sig bakom blommorna.....

Lizzie får sig en tvångspuss mitt i allt.

Hej hoppsan här har vi trollunge nummer 1 Ella så stor o en riktig skoltjej.

Trollunge nummer 2 Timothy busar lite.

Här har sambon Thompa fixat till massor av mat till oss alla som ska äta oss mätta. Porterstek så gott så gott.





Annichen, svärföräldrar Tommy och Irene, pappas fru Bilgur och pappa Ulf samt sambo Thompa.

Elin på bageriet Bullvivan i Tybble hade bakat denna goda citrontårta.

Ännu en vacker höstlik blomuppsättning.



3 generationer tjejer.


Lite samling av vänner på Stora Örebro i Örebro.
Maria, Gabbi, Anna och Lars, Thompa och Annichen och Anette.

Annichen o Anette, gamla skolkamrater från Sörbyängsskolan Örebro (grundskolan).

Anna och Lars, Anna och Annichen är gamla skolkamrater från Karlsängsskolan (högstadiet) och från Lindeskolan Hotell och Restaurang Lindesberg (gymnasiet).

Thompa och Annichen.

Maria och Gabbie, Maria och Annichen barndomsvänner.

Jens och Katharina, Annichen och Katharina skolkamrater från Sörbyängsskolan Örebro (grundskolan).


Mirre fd kollega och nuvarande kollega, Annichen och Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar