lördag 15 mars 2014

Sicilien Catania dag 1, 6 mars

Så var det då dags att åka till Sicilien Catania för oss på ComAround. Förväntansfulla och spända inför resan på Arlanda morgonen den 6 mars. 
Dina och Sebastian.

Dina sms:ar det sista innan vi ska gå ombord på planet.

Rasmus är på G. 

David, Helen, Peter, Magnus och Dina med lite frukost på Arlanda. 




Ett stopp i Berlin och dags att fylla på med lite vätska och tilltugg.Hanna fotograferar gänget. 

Rasmus, Oskar, Dina, Slava slappar runt bordet. 


 Lite vackert från planet. Air Berlin flyger jag gärna med fler gånger. 


Nu har vi äntligen landat i Catania och väntar på våra väskor. Hanna, jag, Dina och Helen.

Helen, David, Slava, Magnus, Peter och Therese väntar. 

 På hotellet Il Principe i väntan på rummen. Oskar och Moshin.

Här ska Dina och jag spendera några nätter. Vackert härligt rum. 


Fredrik och Magnus H på balkongen mitt emot. 

Oskar och Rasmus strax under oss. 





Middag på kvällen. Maria och Sebastian njuter av maten och samspråkar.

Lite annorlunda räkcoctail, smakade sisådär.

David tog musslor. 

Någon sorts fisk som hade ögon och gälar kvar. Gick att äta men mycket ben. 


Mums, det här var gott. Citron cheese cake, Pistage och en cheese cake. 

Alla bara njuter av dessa bakverk.


2 goda viner som gick åt under kvällen. Det vänstra vinet lyckades jag hitta på flygplatsen och köpa med hem. 27 euro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar