lördag 15 mars 2014

Andras bilder 8 mars ETNA

Hannas bilder:



 Lotta
 Therese
 Gänget har kommit upp
 Magnus och jag halkar ner
 Rasmus och Oskar
 Jag och Slava fotograferar
 Samling till bussen
 David, Slava, Oskar och Moshin




 Lotta och Therese
 Peter är lång mot bilen
 Lotta och Therese blåser nästan bort



 Maria
 Magnus, Therese, Lotta och Peter


 Magnus och jag släpar upp varandra


Sebastian och Conny 
Fredrik 
 Helene
 Magnus och jag kämpar mot vinden


Peter och Fredrik 
 Helene och Fredrik åker stjärtlapp ner


 Hanna
 Lotta, Helene och Hanna
Therese och jag 
 Dina
Sebastian

Helenes bilder:




 Internationella kvinnodagen firades med Mimosabuketter


Therese, jag, Hanna och Magnus

 Fredrik och Magnus
 Therese och jag blåser nästan bort


Jag, Fredrik och David 
 Magnus och Peter
 Moshin
 Slava, Oskar och Moshin

 Magnus
 Fredrik
 David och Helene
 Hanna
 Magnus
 Peter och Conny
Dina, Magnus och Lotta

Peters bilder:



 På trappen utanför hotellet innan avfärd





 Lotta, Slava och Therese
 Magnus
 Moshin
David 
Slva, Oskar, Moshin, Maria och Conny

Hanna 
 Rasmus, Lotta, Slava smakar stark likör




 Espressodags
 Lotta och Therese på väg uppför kratern


 Magnus njuter
 Maria, Hanna, Magnus, Lotta och Therese


 Lotta blåser bort
Conny 
Conny, Magnus, Fredrik, Hanna, Lotta, David, Slava, Maria, Helene, Therese, Sebastian

 Magnus och jag
 Fredrik
 Peter far utför

 Hanna
 Slava
 Therese, jag, Helene, Lotta och Hanna


 Helene och Lotta
 Therese och jag
Hanna

Slavas bilder:

Dina och jag vid första stoppet på väg upp till Etna

 Lotta, Slava och Therese
 Magnus
 Slava, Oskar och Moshin

 Maria och Moshin jublar
Slava 
 Vackert
 Fredrik och Conny
 David och Helene
 Helene och Hanna
 Maria och Slava
Magnus och jag 
 Helene
 Peter
 Slava
 Lotta och Peter
 Lotta
Conny
 Tuffa cyklister

Lottas bilder:


 Slava
Dina, Björn och jag 
 Magnus
 Limoncello
 Therese
 Helene och Hanna
 Conny och Sebastian
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar