tisdag 16 juli 2013

En helt vanlig julivecka

Denna levande staty finns på Drottninggatan oavsett väder. Förstår inte hur han kan stå ut mitt i solen utan att få solsting. Ibland sitter han och ibland står han. Imponerande. Tog en dag innan jag förstod att han levde.

Dina och jag är modeller.

Under 3 veckors tid så är det den här truppen som har skött CR avdelningen.
Sebastian, Dina, Erik, jag själv och Sarah som har varit vår praktikant under dessa veckor och idag var det hennes sista dag hos oss. Nu ska hon tillbaka till Paris.
Tack Sarah för den här tiden. Det har varit ett nöje att ha dig här.


Tog en promenad hem från jobbet en fin och skön eftermiddag i samband med friskvård. Måste då säga att Stockholm är vackert trots att man är mitt i stan. Det här är en vy strax bredvid Kungsbron.


Linnea och jag tog med oss maten ut till parken bredvid oss bakom Norra Latin och även här är det skönt att bara kunna vara.


Här har vi ännu en av stans levande statyer.

Vi tog en kväll på The Meat och testade maten där. Jag lovar att man gick inte hungrig därifrån. Vasagatan 7 rekommenderas om man vill äta mycket och gott.







En ljuvlig kväll vid Lötsjön på väg hem från matfrosseri.

Blomsterprakt i lådan utanför huset som man njuter av varje morgon när man äntrar cykeln.

Bra att ha saker när man är ute på cykel. En liten burk med bra saker:
Gummihandskar, kedjelås, slangar, däckavtagare, verktyg med kedjebrytare, trasa, pump och silvertejp. Med detta klarar man sig ett bra tag i alla fall.

Blir bortskämd på jobbet av fina Di. Tack goa Dina!

Fredagsmöte på taket för att ha avstämning innan semester för en del. Underbar plats inte alla som kan ha sina möten på taket med denna underbara utsikt.



Dina, Erik och Sebastian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar