tisdag 12 mars 2013

Samvetsblogg med lite blandat från januari o början av februari

Jag kanske ska ta tag i mitt liv och blogga igen. Samvetet pockar på och jag intalar mig själv att jag gör det i morgon. Men sen har inte alltid tiden funnits till under den här perioden heller. Mycket jobb har det varit med många timmar framför datorn. Men här ska väl komma lite sammanfattning och bilder från vad som har varit.

Lite sammanfattning från en dag i skidspåren i Ursvik

En härlig kväll med solnedgång i januari
 
 Man kan knappast tro att vi är i januari när det inte ens finns en gnutta snö ute! LITE svårt då o känna att ja ja jag ska bara åka Vasaloppet om någon dryg månad. Stress stress hela tiden för att försöka hitta snö också!

 Man kan i alla fall muntra upp sig med lite vackra blommor.
 


En uppmuntrande god härlig lunch på Grill blev bokad. Vacker miljö och god mat såklart.




Jomen så blev det då snö och riktigt med vinter igen. Det växlar fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar