lördag 16 mars 2013

1 - 2 mars dagen innan Vasaloppet

Fredag 1 mars
Jag tog bilen till Caféet på morgonen när Ari låg kvar sjuk i sängen badandes av svett med 39 graders feber. Köpte med varsin räkmacka och varsin skinkmacka för att få något gott till frukost.
Jag kan säga att det var riktigt gott!
Det blev en nedbäddad karl i en fåtölj i köket framför TV och längdskidor medan jag jobbade.

Lördag 2 mars
Åkte in till Mora för att lämna in skidorna för vallning.
Johan kom vid lunch då han skulle till Ulrika i Evertsberg och bo där för att titta på loppet. Han skulle däremot ha lite saker från mig så jag skulle kunna äta och byta lite kläder vid behov när jag passerade.
Vi passade på att åka ner till Pizzeria Roma för att äta lite.
Pommes och lövbit för Johan.


Pizza för Ari och mig.






Resten av dagen blev bara slappa och förbereda och packa. Lägga nerverna lite längre ner i kroppen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar