lördag 16 juni 2012

Sommarfest med Brainpeople 14 juni

Vår chef på jobbet, ComAround, Lotta fyllde år och det tyckte vi skulle firas med lite blommor och en flaska god Amaronevin. Grattis Lotta igen några dagar i efterskott!
Bra chefer ska man vara rädda om! Det blev en shoppinglunch med lite smygande!


Torsdag 14 juni vardet dags för Brainpeoples sommarfest i Rålambshovsparken dit jag var bjuden då det egentligen är där jag är anställd men jobbar som konsult på ComAround. Inte lätt det här när man har mer än en chef och arbetsgivare.


Här är ett helt koppel av folk samlade på vackert dukade filtar. Det är några från personalen på Brainpeople och ca 23 st konsulter.
Vi fick oerhört god sallad, bröd, läsk, vin, och en jättegod fruktsallad och massor massor av godis.





Kanonläcker fruktsallad. En riktig färgklick och sommarglädje.

Min kontakt på Brainpeople, Karin i full sjå med att kasta ut lite godis så ingen skulle vara hungrig. Jag lovar att INGEN gick hungrig därifrån.


En del låg till bords och serverade sig själva. Det fanns plats för alla. Ett glatt och trevligt gäng.

Dags för Boule. Instruktioner och regler.


Måns, 21 år gammal och 2a på svenska mästerskapen 2011 visar hur allt går till och vilka regler som gäller.




Här är vinnarna i en av delfinalerna. Karin och jag ber om ursäkt men jag kommer inte ihåg alla namn.

Karin, ? och Sara

TACK Brainpeople för en kanontrevlig Boulekväll med massor av mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar