söndag 3 juni 2012

Blandat sista veckan i maj och även från 1 juni

Ett glatt gäng som klarat av Vårruset 2012 i inte alltför upplytande väder. Kallt och blåsigt. 18 000 startande dag 1 tisdag 29 maj, av 2 i Stockholm.
Comaroundgänget: Jenny, Hanna, Lotta, Linnea plus Peters dotter. Bakom Lotta ser man lite av Per-Kristian från Norge. Det blev premiär för en cykeltur till Stora Skuggan. 2 mil tor.


 Sebastian och jag var till Eskilstuna, Munktellarenan och hade utbildning med Eskilstuna kommun onsdag 30 maj.

 
Här har jag fått nya hjul på min cykel. Nu är den klar för att starta på den 10 juni då halvvättern går av stapeln.

 
Här är min nya hjälm som också ska invigas den 10 juni. Bara att vänta ut dagarna nu då!

Vi hann med att ta en Sushi på Odengatan efter jobbet en kväll i veckan också.

 Så här trevligt hade vi dukat upp för frukostmöte med 23 kunder tisdag morgon 29 maj.
Mackor, Youghurt, Cupcakes, Smoothie och Juice.


 Så här ser kontoret ut på min arbetsplats. Ljust och luftigt.

 Min arbetsplats!

 
Matplats

Konferensrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar