söndag 7 augusti 2011

Första arbetsveckan avklarad

Första arbetsveckan avklarad efter semestern. Det kändes väl både si och så. Kanonväder hela veckan vilket gjort att det var roligare att jobba då man hade fina timmar även efter arbetstid. Några punkteringar förstörde veckans positiva saker men men vad gör väl det i det stora hela egentligen :0)
Vi blev bjudna på sommarlunch av företaget när hela styrkan var samlad på villa Godthem på torsdagen den 4 aug.

Här är hela gänget samlade vid bordet i väntan på att maten ska serveras. Roland, Max, Alexander, Felix, Sture, Veronica, Olivia och Jörn. Tack för lunchen!

Krögarna Melker Andersson och David Coyet som har tagit över denna härliga restaurang. Härlig bricka!

Vacker fin omgivning gör sitt till att man kan sitta och njuta här en sommardag.


Lite träning har det i alla fall blivit under veckan!


Lycka

Jag är på drift på det stora havet
som bär mig som ett frö i vinden.
Jorden och vädret gör så att jag rör mig
och fyller mig med glädje.
"Uvavnuk"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar