torsdag 25 augusti 2011

Några dagar som bara försvann

Några dagar som har gått utan att jag vet vart dom tog vägen!
Vad har jag gjort sen Mulle Meck parken?
Jag var faktiskt hemma måndag och tisdag pga, ja jag vet egentligen vad det var men kroppen orkade inte riktigt. Jag var trött och somnade lätt om, feber så jag badade i svett på natten och så fort jag gjorde något.
Det blev inte mycket gjort dessa dagar. Någon tvätt och lite måste sysslor i hemmet typ. Följde PBP cyklisterna och slappade.
Hur som helst så satt detta stora långbenta djur á la spindel på väggen i trappen vid några tillfällen när jag skulle ta mig utanför huset. Lite äckligt stor för att det skulle vara trevligt!

Har även varit nu efter arbetstid på något så ljuvligt skönt som Body scrub peeling på Silenti Spa på David Bagares gata. Rekommenderas verkligen till er som vill ha det lilla extra. Dessutom så kunde man få choklad inpackning bla. Perfekt present!
Har även varit till Agilokliniken och fått stötvågsbehandling runt hälsenan för att se om det kan bli bättre. Det var INTE smärtfritt men om det läker så är det värt allt!

På väg hem från Agilo så gick jag förbi en Outletbutik med skor som ni ser på bilden ovanför. Barnskor 100 kr och gummistövlar 100 kr. Blir nog en sväng dit i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar