fredag 12 februari 2010

Hemresa från Ramsele via Östersund

En bild som talar sitt eget språk...... På hemresan från Ramesele ner mot Östersund via Strömsund

Vacert från Risslehöjden strax efter / före skidanläggningen

Hembygdsgården i Strömsund nere vid Vattudalsbron



När jag hade fikat och släppt av Rebecha vid hennes tillfälliga hem bakom soffan vid Ringarna så fortsatte jag ner mot Östersund där jag skulle få lämna av bilen och sätta mig på flyget hem till en varm famn och sen en normal säng, ja då först fick jag se mina efterlängtade renar som jag tjatat så om. Ni tror väl inte jag sett några renar förr men det har jag faktiskt gjort. Massor kan jag säga och alla gånger är inte positiva för när de inte vill flytta sig från vägen så kan man ju bli helt tokig.


Otroligt vackra djur som får avsluta dagens / kvällens blogg. Jag kom hem ordentligt och blev hämtad på Arlanda vilket jag blev glad för och uppskattade. TACK!!!

Om jag nu inte skriver så mycket mer nu så önskar jag alla en riktigt underbar ALLA HJÄRTANS DAG!

2 kommentarer: