tisdag 2 juni 2015

11-12 februari Farväl Östersund och välkommen en ny stad Örnsköldsvik

Ännu en kväll med en underbar solnedgång i Östersund. Städade gamla lägenheten och var tvungen att kasta mig upp i fönstret för att fotografera de magiska färgerna.


Skrållan håller koll på att jag packar ordentligt. 


Man blir glad när man kliver på Norrtåg och ser att här får man minsann åka tåg med cykel! BRA initiativ. Flera sådana tågtjänster så skulle man åka mer kommunalt. 



Promenadavstånd till hotellet dessutom. Bara trevligt. 

Dags för en promenad så jag hinner få se lite av staden jag aldrig förr besökt. 

Torget 



Hamnen som jag blev förtjust i 





















MODO:s hemma arena 









Var faktiskt värd kaffe och en kakbit efter detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar