torsdag 4 juni 2015

20-21 februari Trainer, mat och en kortare promenad

Ja inte ska  operationen stoppa mig från att träna om man kan hitta en lösning. Storlek 43 på en skon och 37 på den andra för att kunna sitta på trainern och träna lite. Så underbart att kunna komma igång igen. 45 minuters pass och titta på serien Alias blir perfekt. Ta vara på det man kan och sätt inga hinder i vägen för det man vill nå.

Ska man göra mat så kan man lika gärna göra till ett helt kompani och frysa in matlådor. Känns riktigt skönt när allt är klart. 


Kan inte annat än säga att jag bor i alla fall fint och skönt. 

Har i alla fall varmt och skönt inne så jag kan gå klädd i linne inomhus. 


 Gott i gott gott.....
Ännu mera mat, mat, mat 


Jag hoppas att den här kylande gelen kan hjälpa mot mina knä problem. 

Fina tavlor som Erik Ekestubbe har målat.


Annichen och jag passade på att ta en fika på Da Capo. Mums mums mums..... 

Ett av mina fina barn. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar