tisdag 19 maj 2015

10 februari Promenad genom Östersund morgon och kväll. WS hos kund JLL

Passade på att ta en promenad ut till kund, Jämtlands Läns Landsting, där jag skulle ha WS då jag fick skjuts in till stan av Rebecha som skulle börja jobba i alla fall. Vackert nere vid brofästet över till Frösön. 





Lite coola minigolfbanor. 

En av de vackraste statyer jag sett. 




 Känslor


Tog mig upp till Jamtli där jag aldrig varit tidigare heller och det blev en ny upplevelse med vackra byggnader och härlig kultur. 







 Älskar dessa gamla hus som är fint bevarade.

















Färdig hos kund så blev det ytterligare en proemnad. Den här gången så halt så halt med vatten uppe på isen. Solnedgången segrade så promenaden blev av. 







Tack Östersund för denna gång! Nu drar vi vidare på andra uppdrag. Örnsköldsvik nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar