söndag 28 september 2014

6-7 september flytt till Nora steg 1

En ny del av mitt liv börjar.

Ibland måste man ta beslut som gör ont i hjärtat även om man tror att det ska gå i bitar helt enkelt. Gör jag rätt gör jag fel? Jag tror inte det finns svar på detta hur man än vänder och vrider på svaret.
Mitt inre sa tillsammans med magkänslan att det var dags att ta beslutet att flytta tillbaka hem mot Bergslagen igen. Det har varit rörigt och många vändningar på vart flytten skulle ske men efter alla beslut och förändringar från alla inblandade hyresvärdar så blev det till slut det första huset jag tittade på vilket kändes helt rätt i mitt hjärta.
Molnen bildade dessutom ett hjärta på himmelen för att visa styrka när flytten väl var genomförd.
Många tårar kommer att hinna fällas och många tankar fara runt innan allt kommer på sin plats.
Många starka känslor och minnen som ska samlas i ett förråd och hoppas att vänskap ska kunna finnas och aldrig kastas bort.
Mitt hjärta värker och saknaden är stor men jag känner ändå att jag var tvungen att göra detta. FÖRLÅT................................... 

En vacker solnedgång ger lite styrka i själen över sjön Vikern i Gyttorp där jag bor tillfälligt tack vare fina vänner som lånar ut sitt hus till mig till dess att jag får flytta på riktigt till den 1 nov.
Tack finaste Renee och Mattias. Älskar er! 

Trött och sliten och ledsen men njuter av naturen och omgivningen.













Lite möbler utplacerade i alla fall så det kan bli ett hem under tiden. Trivs fint redan nu. 




Fika och mat hos en god vän men hittade en lite värre hemsk spindel. Huuuuuuuuuu 


En av årets sista sommardagar?
Vackert i naturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar