lördag 27 september 2014

22-28 augusti en sån där tid man bara pysslar

OPS stannade visst till i Enköping liiiiiite för länge eller rättare sagt hade liiiiite för lång tid på mig där. Det blev ett besök på godislagret med 1000 olika sorters godis! Inte nyttigt inte okey ......

Här ska städas här ska fixas.... Ja jag försöker ju vara Askungen i andra sammanhang genom att operera mina hälar så de blir mindre vilket gör att jag kanske kommer i andra skor så då får jag väl städa och fixa också. 


Undrar vad jag gett mig in på? Men det blir förhoppningsvis bra i slutänden. 

Titta vad det blev med från Enköping till småtrollen! 

Tvättat fönster och hängt upp andra gardiner. 



Ibland undrar jag varför jag inte gör allt i rätt ordning. Dags att måla sovrummet EFTER att fönstren är tvättade men men det var ju när allt kom bort från väggarna som jag såg hur slitet det var. Ja ja ja ja ja.... Lite extra jobb spelar väl inte så stor roll. 


Kul är det att måla i alla fall. 

Dina och jag fick till en lunch tillsammans till slut vilket vi båda njuter av. 

Kommer man hem från Jordanien så MÅSTE man ha med sig Baklava. Mums mums så gott så gott. I love it!

Fina blingiga naglar har jag fått också. Känns riktigt skönt. 

Så fin blev väggen efter två strykningar. Nöjd efteråt i alla fall. 

Riktigt trött och på väg till Sandviken för utbildning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar