söndag 28 september 2014

10 september operation av fot igen

Så var det då dags igen för en operation av foten för Haglunds häl då den förra som gjordes 7 maj inte blev som förväntat.
Riktigt trött är jag då operationen var planerad kl 7.30 på Ortopediska kliniken Capio vid Globen av bästa läkaren Jouko K.
Prick kl 8.00 sa narkosen att klockan var 8.00...... sen minns jag inget mer förrän jag vaknade vid kanske 11-12 tiden och fick 2 mackor och te samt läkarpapper och kryckor.

Även denna gång står det fel datum på mitt band runt armen. Det var faktiskt den 10e september som jag var där. 

Dags för hemgång och hämtning men först Taxi till fina Ari som lät mig bo hos honom under tiden. 

Snyggt eller inte men riktigt praktiskt och bra. 

Trött och sliten så kan jag bara ligga här och vänta på snäll fin dotter som kommer från Nora för att hämta hem sin mamma och även Ella som ville med och hämta hem mormor.

Vi tog ett stopp på MAX i Västerås på vägen hem.
Tack alla underbara inblandade. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar