söndag 2 februari 2014

20 till 25 januari

20 januari
Det bästa med att åka hem från Skellefteå är att man på flygplatsen kan få köpa en riktig Souvasrulle. Jag lovar att jag var mätt innan och efter den här trodde jag nog att magen skulle spricka. Köpte med mig 2 stycken så jag kunde få njuta 2 dagar till.
Man får ståpäls av så här god mat!

Skön konst inne på flygplatsen. 



23 januari
Karin hämtade upp mig torsdags kvällen och vi tog oss ner till Solvalla travbana där det hade gjorts spår för bara tjejer via Hälsokedjan Life. Spåret var ca 800 meter långt så vi fick ihop ca 4 km.




25 januari
Frukost på stan på Espresson House vid Hötorget innan vi skulle möta upp Karin och Jocke vid Alewalds. 


Kungligt besök inne på Alewalds. Söta Estelle bjöd på charmen. 


Dagens fynd. Skidhandskar, mössa, flourvalla, T-shirt, träningströja och skidhållare.
Det blev en härlig dag på stan med fika och semlor för en del. 

Kvällen den 25 januari
Vi blev upphämtade av Johan Mölleborn och frun Linda för att åka vidare till Nacka och fira Magnus Hector som fyllde 50 år. Här är han i full fart med att visa hur man tar skridskoskär för en uppmärksam publik.

GRATTIS Magnus till dina 50 år! 

29 januari
Vi var på bio på The secret life of Walter Mitty. Den var riktigt bra.
Här är nästa barnfilm jag vill se Frost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar