torsdag 1 augusti 2013

Nya cykelskor DIadora Speedracer 2

Körde Ari till Arlanda då hans kulle till London för att cykla LEL 2013. Åkte sen till XXL i Bromma för att titta på en cross då jag känner mer och mer att jag inte vill pendla på min fina vita springare. Min storlek var slut i Bromma men snälla Andreas ringde till Kungens Kurva och ställde undan en i rätt storlek till mig.
Åkte dit och testade den här fina Meridan. Mmmmmm Nu fick jag ju beslutsångest. Riktigt skön att cykla på. Fick hjälp av en trevlig kille Stephan.

Det blev i alla fall inköp av nya racerskor då jag får sjukt ont i mina fötter av de jag har idag. Snygga vita skor, så länge det varar.

En promenad på kvällen för att se om jag kunde ta rätt beslut. Det är minsann inte lätt. En promenad runt Sundbyberg. Sundbybergs kyrka.

Rivning av gamla Råsunda arenan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar