fredag 16 augusti 2013

Lite blandat från början av augusti

Dags för fina naglar igen. Riktigt nöjd. Sitter i lugnt och avslappnat och får detta gjort en fredag kväll 2 augusti då jag får sms från mannen som skriver att jag kommer hem ikväll med flyget från London och anländer Arlanda vid 21 tiden.
OPS han skulle ju inte komma förrän i morgon!!! Jahapp det blev lite stressande då men vad gör man inte för en helt slutkörd cyklist?
Har man varit duktig och kört 140 mil mellan London - Edinburgh - London på lite drygt 81 timmar så är det väl bäst att vara lite snäll.

Hämtningen gick bra och jag hann i tid. Fick tom vänta lite trots att de landade tidigare än det var sagt.
Trevligt det dök upp en Cool Water parfym till mig. Visst är det snällt och gulligt!

Och några Toblerone såklart.

Här hittade jag äntligen ett foto på brudparet från midsommar så man fick se hur de såg ut. Systerson  Sebastian Gustavsson och hans fru Michaela. Grattis till er!


Lite nedladdat mys. Fotograf Annichen Ramström.

Timothy 2 augusti
 
11 augusti
13 augusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar