torsdag 29 november 2012

Timothy 3 år



Nu var det Timothys tur att fylla år.
Tänk att den killen redan har hunnit bli 3 år!
GRATTIS lillkillen!

Ljung är otroligt vackert med sina färger på hösten.

Lördagen blev en tur in till Marieberg och vet ni vad? Födelsedagsbarnet blev sjuk. Han fick feber och var så hängig. Han blev lite piggare när vi hade hämtat tårtan och han fick se vad det var för något.
Härliga fina barn att ha med på affären trots att de var sjuka och inte orkade allt.

Födelsedagsmorgon med lite paketöppnande. OJ att man kan bli så glad för en eltandborste när man är 3 år!



Borsthuvuden med Blixten Mc Queen på gjorde ju lyckan större.


Ella fick nya borsthuvuden med Snövit på så de kan hålla ordning på vem som har vem.

Så fort jag kom upp på morgonen så slängde Timothy nappen och gosekissen och ville ha tårta. Jag tror faktisk att han hade drömt om tårtan.
Först skulle det bli frukost och sen lite annat att göra innan det var dags för kalas och tårta.
Jag hade redan tagit en långpromenad med Pia och Lizzie på morgonen.

Rambo ville också vara med på bild!

En morgontrött Lizzie efter en långpromenad.

En badstund kunde man också hinna med efter att alla hade fått duscha.

En favoritbil som man kan skruva sönder och laga så mycket man vill.


 
 Prinsessan fick en egen liten prinsessa att leka med.

Alexander och Lizzie pussas.


Biff á la Lindström

Vaniljpannacotta

Elias

Ohhhhhhh måste alla sjunga?? Jag vill äta min TÅRTA!

 
ÄNTLIGEN fick man påbörja ätandet av tårtan! En liten kille som var så lycklig med favoritbärgarn på toppen. Hallontårta som var otroligt god.


Trots all god mat och dessert så tog nästan tårtan slut.

Rosorna jag köpte hem i fredags från Hötorget var lika fina när jag kom hem.






Tack alla för en härlig fin helg med god mat och sällskap.
Ny energi inhämtad för att klara en tuff vecka som knackar på dörren med massor av jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar