lördag 17 november 2012

Lite av varje en vecka i november

Det hann bli en morgonpromenad med Lizzie och Pia innan det var det dags att åka hem från Nora. Fick inte med denna runda i förra bloggen. Det blev en tur som vi kallar Dalstarundan eller Libergsrundan. En riktigt skön promenad och MYCKET snack blev det som vanligt! Tack Pia för den energi du ger mig.

Buttericks på Drottninggatan har alltid härliga skyltfönster. Passerar här på morgonen och på hemväg från jobbet. Kan bara upplysa om att det är köer in dit med vakter vid dörren när det är speciella helger.

Har hunnit med att fixa fina naglar också och det är alltid skönt att få känna sig fin!

 När jag kom hem från Nora så väntade fin god Tonfisk på att få serveras.

Riktigt gott var det! Erkänner att jag delade tonfisken så jag fick en matlåda till dagen efter.

Gott vin till maten!

 Fin Ella på Fars dag!

Blev uppringd av en fd kollega som skulle till Stockholm på skrotmöte och vi käkade lunch en dag vid Sergels Torg. Det blev en god Västerbottensost med kantarellpaj för min del. Mums så gott det var!
Tack för sällskapet!

En underbar skön bild som jag lånade från facebook på Signe som verkar trivas ordentligt med att sitta i sin gåstol. Sötnosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar