söndag 4 mars 2012

Bowling och Racerpremiär

1 mars på morgonen när jag passaerar Raoul Wallenbergs torg på väg till jobbet.
Betydligt ljusare nu än för en månad sen. Nu är det i alla fall vår och solen värmer skönt.

2 mars hade vi laddat för AfterWork på O´Learys med lite bowling. Olivia, Veronica, Ari och jag började med att bowla lite. Det var ju åratal sen jag gjorde det. Kul var det och Veronica blev segrare för kvällen. Grattis grattis grattis!
Stilstudie på Veronica!

Stilstudie på Olivia.

Mina fina kollegor Veronica och Olivia!

Tjejgänget!

En stor 50 cl veteöl hamnade på bordet.

En glad Veronica har fått en överraskningsdrink, frozen strawberry, då hon fyller år på tisdag! Grattis i förskott!


Jag avrundade kvällen med en cheesecake som var riktigt smarrig!

Veronicas vän Carro dök upp framåt sentimmarna när det var dags för en annan gamling att ta sig hem till sängen.

Lördagen innebar premiär på racercykel och den nya dessutom.
Det blev en runda på ca 45 km och det kändes riktigt riktigt fint. En tur ut mot Drottningholm och förbi FRA och tillbaka. Vi åkte förbi Janne inne på Vanadisplan dessutom. Blev en skön kväll sen med mat och film. En härlig underbar lördag med andra ord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar