söndag 10 oktober 2010

Lite uppdatering

Här ilar nu tiden bara för fort fram i vissa avseenden o i andra så går den långsamt.
Fort = att jag inte riktigt hinner med det jag ska. Långsamt = att jag aldrig fort nog kan få komma till mitt nya hem och få bli SAMBO!
:D

Har haft sjuka barnbarn och själv inte heller varit superpigg vilket resulterat i att träningen bara får lida men det är bara att komma igen vid tillfälle.
Här passade vi på att ta en fikastund i Nora när det ändå var läkarbesök för att muntra upp med bulle o kaka.

Gamla vackara saker på DaCapo

Vad har mer hänt under tiden? Jo det var dags för vapenskåpet att byta hem igen. Upp till Frösön skulle det. Hur paketerar man in ett vapenskåp som väger några kilon?
Det slutade även med att mattan var fasttejpad i kartongen och fick följa med som underlag men iväg kom det till slut! Tack alla alla alla inblandade!

En middag var tvunget också som lite tack och farväl just nu. Plankstek á la Tybble! Rekommenderas VARMT!
Riktigt riktigt gott!
Tack A-C för den eminenta skjutsen som gick så smidigt till o från maten!

Besök på dagis hanns också med under den här tiden. Ella visade vägen!


Undrar om den här bensinen blir billigare än till min bil?


Här tankar vi cykeln så den orkar att trampas runt runt runt.


Lite löv hann vi få undan också. Ari såg till att det blev stora högar under tiden vi cyklade bort o tankade cykeln. Sen blev det några skottkärror med fulla lass till stora högen.
Tack för underbart god mat och trevligt sällskap denna trevliga födelsedagsmiddag som Familjen Annichen, Thompa, Ella o Timothy fick bjuda på!

2 kommentarer:

  1. Hej, hej!
    Det var inget dåligt paket du slog in, men så var det också flera personer inblandade (inslagna?).
    Hoppas att allt snart ordnar sig till det allra bästa!
    Många hälsningar

    SvaraRadera
  2. Njae..... Jag slog nog in paketet själv men sen fick jag ha folk till hjälp för att få ut det från lägenheten =)
    Det klarade jag inte själv.

    Jo jag kämpar på och hoppas att det snart blir lugn o ro!
    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera