tisdag 26 oktober 2010

En vecka med långa promenader

Så här vitt var det utanför fönstret på jobbet en morgon på Lidingö. Men som ni ser så är det lika blött i luften också som här samlats på fönstret.
Lite coolt när första snön faller. Man blir lite gladare och man allt blir ljust ute.

En tur upp till Örebro och jag fick chansen att träffa busWille. Så glad och pigg och nöjd när han får åka med pappa i bilen. Pappa är allt. Pappa är lycka! Nu är lgh röjd på allt som ska bort i alla fall.

En promenad med Annika och hennes barnbarn på söndagen ute vid Alvik med gråväder och fina färger.

Synd det inte var så underbart väder som det har varit de senaste dagarna. Trevligt var det i alla fall!

Nu blir det några dagar nere i Malmö och jag hoppas jag hinner fotografera lite under tiden också.

2 kommentarer:

  1. En liten hälsning från mig! Roligt att se hur du har det. Hoppas du kommer att trivas på nya stället. Ser fram emot bilder från Malmö.
    Snart ska jag träffa de andra Unionarna på möte, vi har lite att förbereda!
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Maggan. Malmö är vackert det lilla jag hunnit se men VARFÖR regnar det alltid eller är dåligt väder när jag är här?

    Hälsa de andra och lycka till på mötet. Ni är ju duktiga på rollspel :D

    SvaraRadera