torsdag 30 september 2010

Loka Brunn hjärtat i Bergslagen i dagarna 2

2 dagar med utbildning gällande Omorganisation och MBL - LAS låg framför mina fötter. Platsen var Loka Brunn Hjärtat av Bergslagen. Utbildare var Unionen.

Bodde i huset Hwilan och fint målade konstverk prydde väggarna.

Här är själva huset Hwilan

Inne i en av restaurangens salonger

Underbart vackert och mysigt!

Lite bilder från utomhus och runtomkring

Kyrkan

Trivsamt med lite lugn o ro

En liten nöjd fjäderprydd fågel

Höstens färger på intåg. Det var ca 1 grad på morgonen.


Schack o matt


Ett av alla hus med snickarglädje


Restaurangen



Mycket snickerier


Målade fönsterspeglar på dörrarna i konferens rummen



Vacker underbar natur




2 underbara dagar där jag fick mycket bra insikt och klarhet vad som gäller under förhandlingar och vad man bör tänka på innan.
Många nya underbara människor fick jag möjligheten att lära känna dessutom. En ny bloggare för min del som nu finns under mina favoritbloggar. Ni hittar Maggan där som både skriver och fotograferar så man vill läsa och se mer.
Det händer mycket just nu så jag hinner inte alltid med men jag gör så gott jag kan. Bloggar ikapp när det tagit för lång tid mellan varven. Håll ut, jag återkommer alltid till slut!

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Så roligt att läsa och titta på alla fina bilder. Du har hittat så många finurliga detaljer som jag inte såg. Jag ser fram emot att följa din blogg!
    Ha det så gott! Vi ses snart igen.

    SvaraRadera
  2. Tack Maggan men jaag tyckte vi hittade en hel del liknande bilder. Det är alltid kul att fota saker som ibland blir lite udda.
    Min pojkvän o jag fotograferar mycket när vi är ute och cyklar och annars också och sen när vi kommer hem o kollar så har vi oftast tagit likadana bilder. Lite kul!

    Jag ska sätta mig o kolla igenom dina gamla inlägg när jag hinner sitta ner i lugn o ro när det nu kan bli. Du tar väldigt fina bilder och jag tycker om att läsa dina texter.
    RIKTIGT kul att träffas!
    Ses på tisdag! Njut av helgen!

    SvaraRadera