tisdag 25 december 2012

Julfest ComAround 14 december

Lucia dagen var jag ute på jobb och får sen meddelande från kollegan Dina att jag haft herrbesök på jobbet som har lämnat en julpresent. Hmmmm lovar att jag blev nyfiken då det är typiskt att man får besök en av de dagar man INTE sitter på kontoret!
En stor kanna fylld med godis från Brainpeople. Jo jag tackar jag! Undrar om de har bra träningskort sen :)
Tack Brainpeople för detta det var jättegott.

Ett julbord står dukat på ComAround med massor av gott. Det fanns lite av varje på detta bord. Mums!

Lite mingel innan det var dags att sätta sig till bords. Bla Sylvia, Dina och Jaana närmast kameran.

Häng i baren!

Lena, Lotta, Conny, Caroline, Sebastian, Sylvia och Dina samtalar.


Linnea läser upp vad som finns på bordet.

Men har ni sett! Ett besök av tomten!


Dina, Sebastian, Per, Daniel, Conny lyssnar på vad tomten läser.


Conny och Daniel

Jomen titta här då. Ännu mer godis och en bok att läsa till helgerna. Tack ComaAround  för detta fina. Det var en jättestor mugg också tillsammans med en tepåse.

Så var det då dags för lite Guitar Hero.
Mousin, Oskar och Dina tittar på när Jocke och Sebastian spelar.

Mousin och Sylvia

Michael och Dina

Master Conny och Lotta

Sebastian hjälper DIna i matchen mot Slava.

Tack för en riktigt trevlig julfest och tack Dina för sällskap hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar