tisdag 25 december 2012

En arbetsdag i Luleå

Tänk att ha turen att få åka en dag till Luleå och jobba! I LIKE!
Det var skapligt kallt när vi landade ca 45 min senare än beräknat pga snöfall i Stockholm.
Christian, Susanne och lilla Signe kom och hämtade på Kallax flygplats. Tack snälla ni!

Vi försökte sen hitta något ställe att äta Suovas på men ser ni det var totalt som förgjort!!! Det fick bli raggmunk istället och DET var inte fel det heller. Mums så gott det är!

Susanne och Christian huggger in, än så länge så sov Signe.

Oj här har vi vaknat och fått lite egen mat av mamma och jag är som vanligt pigg och nöjd med livet.

 Så fin så fin.....
Pappa Christian var riktigt trött då han hade haft en vaken natt ed en förkyld och sjuk Signe.

Tack snälla ni för att ni kom och hämtade mig och att ni dessutom skjutsade mig ut till rätt plats där jag skulle vara sen och ha utbildningen.
Efter utbildningen blev det Taxi in till centrum och sen kom härliga Ingrid från AGA och mötte upp och vi tog lite mat på Harrys innan det var dags att få skjuts av henne ut till Kallax igen för att ta sig hem. Även denna gång blev allt försenat pga snöfall i Stockholm.
Det blev en lång härlig men sen dag. Tack alla inblandade för en underbar härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar